Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sısman zencı erotık Etiketi


sısman zencı erotık sisman_zenci_erotik
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Külotlu Çorap
kadar seksi bir şey bilmiyorum. bundan altı ay kadar önceydi.üst komşumuz emel marketten geliyordu elindeki paketleri alarak yardım ettim. yaşı henüz
2341
seks hikayeleri
Yanlis Ama Guzel
Yanlış ama güzel Ben 45 yşında ilgi çeken bir kadınım. Görünüşte sıtandart bir yaşamım var ama benim içim kıpır kıpır eşimle her konuda iyiyiz seks k
6973
seks hikayeleri
Cadı Kübra 4 - Dolaptan İzleyen
Kuzenini Siken Aşkım Ardayı Dolaptan İzleyen Cadı Kübra Selam millet ben yine cadı kübra size bu sefer aşkım ardanın beni dolaba saklayıp kuzenini
18080
seks hikayeleri
SABAH IsE GiDERKEN
SABAH İŞE GİDERKEN Merhaba Kemal ben 23 yaşındayım bu saba işe giderken başımdan geçen bir ford vakasını sizlerle paylaşacağım. Her sabah olduğu gibi
2112
seks hikayeleri
Kaan Ve Köpeği
Merhaba adım Kaan Aydın da yaşıyorum evim şehrin biraz kıyısında müstakil bir ev internette sex sitelerini izlemeyi ve sexi sohbete bayılırım. Dışarda
5163
seks hikayeleri
Annem Ve Ben
Annem ve ben merhaba benim ismim murat. sizlere başımdan geçen bir olayı anlatacağım. ben suan 19, annem 37 yaşında. bundan iki yıl önce müstakil bir
0
seks hikayeleri
Ankaralı Ateşli Bayan Avukat...
Geldiğinde uzun süre birbirimize sarıldık çünkü birbirimizi çok özlemiştik.Sonra içeri girdik ve daha ayakkabılarını çıkarmadan onu çılgınca öpmeye ba
2470
seks hikayeleri
Annemle Halı Yıkarken
Herkese slm ben 16 yaşındayım babam ben 3 yaşındayken ölmüş ve biz annemle beraber dedemlerin yanında yaşıyoruz dedemler yaylaya gittiği bir günde ann
14409
seks hikayeleri
KATLAMA
|BİR GÜN BEN İŞTEN GELİYOR VE BİZİM İŞYERİNE GİDİYORDUM.ABİM BANA DEDİKİ SEN BİRAZ ÇALIŞ VE BEN SENİ 2-3 SAAT SONRA ALACAĞIM DEDİ.BEN TAMAM DEDİM VE O
1550
seks hikayeleri
Kime Nasip Kime Kısmet
bir gun teyzem fatmagile gitmiştim o gun yeni aldıgım elbiselerimuzerimdeydi teyzem beni gorunce şaşıdı ve şakasına gotume vuracakken benim osırada do
3282
seks hikayeleri
Yengemın Muhtesem Kalcası
Merhaba ensest hıkeyelerı okuyucuları ben emre ysaım 23 yengem ıse 37 yaslarında ırı goguslu dolgun kalcalı mukemmel bır hatun.yengem bızlere ılk gelı
5503
seks hikayeleri
Vibratörlü Halam
Merhaba ben su anda 18 yasındayım.Bu anlatıcam olay gercektenbasımdan gecmis olan bir hikaye.benim bir halam var güzeler güzeli yani tamsikmelik sizin
3158
seks hikayeleri
çocukluk aşkıma soktum
ben 30 yasinda 175 boyunda atletik yapili ve 8 yil önce almanyaya gelip burda yasayan bekar bi gencim,isterseniz hikayeme geceyim.. Iki yil önce s
4537
seks hikayeleri
Azgın Ablamı Evire Çevire...
selam ben(takma) ismim mert neyse hemen konuya gireyim bizim köyün üniversiteye giden ebru adında bi kızı var benimde akrabam oluyo ama ne kız göğüsle
10613
seks hikayeleri
Evli Çifte Cay İçmeye Gittim Şeftali Yedim
Merhabalar Ben Tolga Boludan 26 yaşında Bir Delikanlıyım..sizlere anlatacağım hikaye yeni taşındığım karşı dairemde oturan çiftle ilgili..İlk taşındı
4114
seks hikayeleri
GÜZEL DAKKALAR
BEN 15 YAŞINDA BİR GENCİM BİDE BENİM HASTA OLDUĞUM TAŞ GİBİ Bİ KIZ VAR ÜST KOMŞUMUZ ARA SIRA Bİ ŞEY DÜŞÜN CE BALKONDAN İSTEMEYE GELİR ÖLE Bİ GÜNDÜ YİN
2375
seks hikayeleri
Kuzenim
Kuzenım slm benden 3yas kucuk ve 2 yas buyuk kuzenlerim var kucugun adı buse buyuk ise beste beste cok guzel bir kızdır:) ben aksamları eve gec gelir
2199
seks hikayeleri
Yakısıklı ızmırlı Kurs Hocamla Yasadıgım Zevk Dolu Anlar
Yeni hikayemı anlatıcam sızlere bu ıse kurs hocamla aramızda gecmıstı Sınıfta iki erkektık gerısı kızdı Onlarla konuşurken içeriye çok güzel bir bayan
7124
seks hikayeleri
olgun çiftler
selem hikaye okurları ben hemen hikayeme geçeceğim. hikayem tamananen gerçektir. biz olgun bir çiftiz.nette tanıştığımız bir çiftle uzun süre kanuştuk
3421
seks hikayeleri
Karım Ve Aysun
Ben işim gereği, ayda bir hafta İstanbul dışına çıkıyorum. 40 yaşında, formumda bir erkeğim. Karıma müthiş aşığım. Çok güzel bir kadın. 34 yaşında, pe
4980
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :