Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

pornocu resmi Etiketi


pornocu resmi pornocu_resmi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
On Numara Yengem Var
Ben 18 yaşında bir gencim. benim bir yengem war at gibi at 1.66 boyu war sarışın ela gözlü kalın dudaklı on numara malı olan bir bayandır. neyse boşv
8170
seks hikayeleri
DERSİMİZ SEKS
Merhaba Arkadaşlar Ben Edizcan Ve Bursadan Size 1 Yıl Önceki Okul Sex Mi Anlatıcam Okul Yıllarında Ben Ve En İyi Arkadaşım Çiğdem vardı Vede Onunla Ço
1415
seks hikayeleri
ARKADAsIMIN KoLESiYiM 3
ARKADAŞIMIN KÖLESİYİM 3 Üçücü hikayemde ev arkadaşımla yani efendimle yaşadığım ilginç tecrübelerden birini aktaracağım. Artık efendim Ercan`ın s
3625
seks hikayeleri
İnternetten Buldum
Slm ben alı bırgun nette gezınırken bu steyı gordum bende bırıne mail attım cevap geldı ve cok sevınmıstım cocuk adres verdı bıze uzak deıldı ve bulus
1950
seks hikayeleri
mayosu beni çıldırttı
Slm arkadaşlar ben şu 23 yaşlarlarındayım ismim mehmet size ilk vetek gay lik maceramı ve ilişkimi anlatacam tam olarak kendimi gay hissetmem liseöğre
20361
seks hikayeleri
Ne Oldugunu Anlamadan
Ne Olduğunu Anlamadan! Merhabalar, Ben yaklaşık beş yıldır evliyim. Eşimle her konuda çok iyi anlaşıyoruz, seks hayatımız dahil. Onunla fantazile
2711
seks hikayeleri
Evinde Siktim Kapalı Kadını
Slm herkeze ben ist erdinc tamamen gercektir anlatıklarm gecen gün tanıştım kapalı bi bayanla gece tel konuştuk dul ve yanlızmış sesimi cok beyendini
8593
seks hikayeleri
Izmirli Ayca 4
Izmirli ayça 4 Gene benden merhaba ben İzmir’ li Ayça. Gene uzun zaman aradan sonra mesaj atıyorum. Bu okuduklarınız hepsi gerçektir ve yaşanmı
1923
seks hikayeleri
Travesti Askim
Travesti Aşkım Ben bisexüel bir erkeğim.Size pasif olaerak yaşadığım ilk deneyimimi anlatacağım.Porno film izlemeye bayılırım, özellikle de travesti
0
seks hikayeleri
Canım Karım
Merhaba,öncelikle şunu belirtmekte fayda buluyorum. Bu yazıyı sizlerle paylaşmak ve eşimle benim yaşadıklarımızı okuyarak sizlerin koca yaraklarınızı
6795
seks hikayeleri
Vakıfta Sekreterlik Yapıyorum
Ben 18 yaşında genç bir kızım. Bir . Bir gün iş yerinde çalışırken (akşama kadar yalnız başıma kalıyorum) erkek arkadaşım her zamanki gibi beni ziyare
2277
seks hikayeleri
Özledim...
Kapı tekrar çaldığında o olduğunu anlamıştım.Arkadaşımla ve onlarla beraber gelen diğer arkadaşıyla az önce ayrılmışlardı.Kumral,yapılı ve uzun boylu,
1404
seks hikayeleri
Kumsalda Ask Baskadir
Kumsalda aşk başkadır Tanışalı tam bir sene olmuştu, mutlu bir beraberliğimiz vardı. Bir yaz günü tatilimizi patara kumsallarında geçirmeye karar ver
1195
seks hikayeleri
Ahh Sevgi Ahh
Ben gaziantepden 20 yaşında 1,78 boyunda alımlı br gencim bizim üst komşumuz sevginin kızı vardı.birgün sevgilere çay almaya gittim.annem beni oraya g
1156
seks hikayeleri
Artık Bir Efendim Var 5
Efendimin emri üzerine vücudumdaki kıllardan kurtulmak için çaba sarf ediyordum ama bunu yapmak kolay değildi, kalıcı olabilmesi için epilasyon gereki
1632
seks hikayeleri
Almanyalı Halam
ben şuanda 37 yaşındayım ismim M.dir halamınki A.dır halam şu anda 60 küsur yaşında almanyada yaşıyor izine gelirler 1 sene kalıp tekrar giderler beni
4265
seks hikayeleri
Fazla Samimiyet
Ben lise son öğrencisiim. Bizim sınıfat nursen die bi kız var kızınsuratı çok ii diil ama malı beni öldürüyordu. Kızla uzun yıllar aynı sınıftaokuduk.
2073
seks hikayeleri
Halamla
Merhaba ben 19 yaşındayım.ensest hikaye hiç aklımda yoktu ama birden oldu ve gondermeye karar verdim.bu hikayelerin çoğu yapmacık gibi geliyo ama beni
4281
seks hikayeleri
Emel in o güzel götü
Merhaba sevgili okurlar ben 22 yaşında uzun boylu kızlara göre yakışıklı bir gencim hikayem kuzenim emel len olmustur emel 20 yasında normal boylu por
3648
seks hikayeleri
Soyunma Odası
Günlerden çarşambaydı ve o gün bizim beden eğitimi dersimiz vardı benden hoşlanan sınıfımızda ikbal diye bir kız oğlan kız vardı ben spor başkanı ol
4174
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :