Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kız pornoçocuk Etiketi


kız pornoçocuk kiz-pornococuk
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Doğum Günüm
O gün doğum günüm olduğu için günler öncesinden beni evine davet etmişti, açıkçası cüretkâr tavırları ve muhteşem vücudu, ayrıca ona olan sonsuz aşkım
1437
seks hikayeleri
Imam Hatipli Kiz Arkadasimin Ayaklari
Imam hatipli kiz arkadasimin ayaklari Selam fetis hikayeleri okuyuculari. Benim basimdan gecen olay gecen sene gerceklesti. Ben 20 yasinda bir gencim
2822
seks hikayeleri
Sohbet Gerçek Oldu
merhaba arkadaslar bende bir anımı sizlerle paylasmak istiorum umarım yayınlanır ben aslen afyonluyum istanbula çalışmaya geleli 2 ay olmuştu sadece p
1305
seks hikayeleri
evire çevire siktim
Yaklaşık üç hafta önce başımdan geçen muhteşem anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Chate tanıştığım bir kızla gece saat 1 de msn konuşuyorduk. Bana sa
2327
seks hikayeleri
serkan sabırlı ol
Merhaba dostlar ben ankaradan serkan ben 22 yaşımda ablam gönül ise 34 yaşında beyaz tenli balık etli bir hatun zaten hepiniz biliiyorsunuz neyse eniş
1549
seks hikayeleri
teyzemle bana zorla sahip oldular
ben 21 yaşında bir erkeğim .Anlatacagım olay ben 18 yaşımdayken yani bundan 4 sene önce başımdan geçti. Kurban bayramı tatiliydi teyzem ve arkadaşları
22880
seks hikayeleri
ayferin straponu
Adım can kadınların hükmedici davranışları eskiden beri gıcık oldugum davranışlardıbunlardan biride arkadaşımın eşi ayferdi arkadaşım tam bir kılıbık
8650
seks hikayeleri
Yaşadıklarım
Bu hikayeleri okudukca yazılanların pek çogunun gerçek oldugunu fantazi olanların bile aslında gerçekleşmesini arzu edenler tarafından yazıldıgını düş
1923
seks hikayeleri
Balıkma halama dalışım
ben gökhan size 1 yıl önce başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.17 yaşındaydım.ben hemen konuya geleyim.halam 28 yaşında kumral 172 boylaında 63 kg
3907
seks hikayeleri
Göt Çok Tatlı
Bu olay birebir gerçektir bundan iki yıl önce bi tane kızla tanıştık ve teklif ettim kabul etti sonra buluşuyor cafeye falan gidiyorduk cafede bunla s
1635
seks hikayeleri
Teyzemin Kızını Nasıl Siktim I
İsmim Hakan ve sevişmek benim için yaşantımda çok önemli bir tutar. 3 defa evlendim ve son eşimle gerçekten mutluluğu yakaladım. Daha sonra onunla ber
17575
seks hikayeleri
HALA BAKİREYİM 2
Merhaba, Aslında ilk deneyimimi yazıp bırakacaktım. Ama dayanamadım. Dün yaşadığım olayı sizlerle paylaşmak istedim. İyi bir iş yerinde yönetici pozis
3065
seks hikayeleri
iki kızı kucağımda terbiye ettim
Merhaba ben adanadan bariş. 1Sene önce başimdan geçen gerçek olayi anlatmak istiyorum. Istanbula teyzemlere tatile gitmiştim. Teyzemin genç ve olodukç
2564
seks hikayeleri
Universiteli Kizlar
Üniversiteli kızlar..... Ben armani 25 yaşındayım 1.88 boylarında hafiffçe yakışıklıyım:) İşyerimin bulunduğu apartmanda iki üniversiteli kız oturmak
0
seks hikayeleri
Seks Adamı 3
Tekrar merhaba arkadaşlar.Bir önceki hikayemde sizlere Selma ile yaşadıklarımı anlatmıştım. Selma ile bunları yaşarken ben bir yandan Antalyalı olan ş
1048
seks hikayeleri
Teyzemi Zorla
Benim hikayem teyzem ve benim aramda bi gun teyzem ile ewde tek kaldık (o bizde yaşardı bi zamanlar) ben fırsat bu fırsat deyip onubecermei kafaya koy
0
seks hikayeleri
ateşli komşu kızıyla
Ben OKTAY 28 yaşında EVLENİP AYRILDIM yakışıklı biriyim,olay bundan 4 sene önceydi evlenmeme üç ay kala oturduğumuz evi değiştirip daha büyük eve geçm
1196
seks hikayeleri
Şaka Derken
Sizlere 17 yasındayken yasadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Oldukça güzel bacaklara, iri memelere sahibim ve balık etindeyim. Bu avantajlarımı kull
3560
seks hikayeleri
Yazlıkta tanıştığım kızla sikiştik
Ben ahmet 16 yaşındayım 31 çekmekten sıkıldım o derece herneyse yazlıktayız yazlıkta Merve diye bi kız var çok samimiyiz sürekli denize falan gideriz
9637
seks hikayeleri
2554 Sikisme
Yakışıklılığa sahip 17 yaşlarında bir erkeğim ve şu anda iskenderun da yaşıyorum. bundan 1 sene öncesinde yaşanan bir olayı anlatmak istiyorum sizlere
8879
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :