Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

iğne,ilaç,doktor Etiketi


iğne,ilaç,doktor igne_ilac_doktor
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
fetiş sever kadın beni mahfetti
ben izmirden akın daha öncede yazmıştım bir hikayemi bu hikayemde komşumuz seherin bana nasıl fetiş davrandığı ı anlatıcam seher ablayla uzun yıllardı
2910
seks hikayeleri
Manisali Genc
Manisa`lı genç Merhaba Ben manisa’dan ali (takma isim) ondokuz yaşındayım. anlatıcağım olay bir ay önce başımdan geçti.arkadaşım veliyle (t
3662
seks hikayeleri
Ayşe
Bigün amcamın oglunun kızı ayşe ile evde annesi ve babasışehir dışına çıktıgı zaman dı o gün ayşeye dedim efendim dedi bana yemek yap dedim o da heme
2556
seks hikayeleri
evli müdürü siktim
Adım Mehmet. 28 yaşındayım, yakışıklı sayılmam, ama konuşma kabiliyetimin çok iyi olduğunu söylerler. İşşizdim ve iş başvurusu için gittiğim (Türkiyen
1721
seks hikayeleri
Anneme Dikiz
Merhabalar. Ben 27 yaşındayım. Sizlere cinselliği ilk keşfettiğim günden, bugüne kadar geçen sürede beynimde yer etmiş; yaşadığım olayları anlatacağım
9098
seks hikayeleri
Orta Yasli Bayan
Orta yaşlı bayan Öncelikle herkezeye mrb lar bu sitenin devamlı okuruyum ve burada yazanlara genelde inanmazdim taki basıma gelene kadar. Analata
7239
seks hikayeleri
İlk Kez 42 Yaşında Biri İle
hayatımda ilk kez 42 yaşında bir kadınla beraber oldum ve tecrubenın vermış oldugu zevklı anlarımı sızlerle paylaşacam ilk kez diyorum cünkü benı daha
4051
seks hikayeleri
Arabanın İçinde Sex
Selam ben murat boludan 26 yasinda yakisikli bir gencim. size gecen sene basimdan gecen bir olayi anlaticam liseden bi arkadasin vardi adi seher hafta
2650
seks hikayeleri
Canım SEwgilim
Bi gün askım cemle sınıfta yalnız kaldık. bana canım seni öpmek istiyorum bak kimsede yok hem daha hiç öpmedim dedi kırmak istemedim gel ama uzun sürm
1822
seks hikayeleri
Körpe Melisa
Merhaba, ben cem, 45 yaşında 1. 86 Boyunda10 yıllık evli ve yaşıma göre oldukça dinç ve yakışıklı bir erkeğim, haftanın üç günü vücut geliştirme salon
3459
seks hikayeleri
memeleri küçücüktü
slm ben 18 yasında yakısıklı ve cok tatlı bırıyım.neyse sıze basımdan gecen bır olayı anlatayım gecen yıl lıse uc ogrencısıydı m ve son yıl okulu degı
2982
seks hikayeleri
baldızımla yaşadıklarım
köyde kaldığımız süre içinde bizimkilere tarla bahçe işlerinde yardım ederek günlerimizi geçiriyorduk . eşimin annesi babası ve 1 de kız kardeşi vardı
6365
seks hikayeleri
zarımı parçaladı hayvan
Merhaba ben zeynep ankarada özel bi kolejde okuyorm ve sizlere lise 1de 2 sene önce başımdan geçen bi anımı anlatmak istiyorum. O zamanlar
11874
seks hikayeleri
KOMsUMUZ HULYA Ve ANNESI
KOMŞUMUZ HULYA ve ANNESI Ben adana dan şehmuz neyse fazla uzatmayalım hemen konuya gırelım bızım alt komşumuzun kızı hulya çok guzeldı ve benı delı e
4299
seks hikayeleri
Ona Yalattım
|Bizim mahallede hoşuma giden cok yakışıklı bir yakışıklı vardı .İşe her gidişimde onu hayal ederdim ne yaptıysam onu kendimw aşık edemedim. Bazı ak
2188
seks hikayeleri
KISIR KOCAM
KISIR KOCAM Adım nilgün 28 yaşında 178cm boyunda 61 kg, uzun kumral saçlı iddaalı bir kadınım. Kocam farukla 11 yıldır evliyiz fakat faruğun kısır ol
6970
seks hikayeleri
Hayvansever Pardon Hayvansiker
Hayvansever Pardon Hayvansiker:) merhabalar ben istanbuldan Muli.yalnız anlatıcam hikayedeki kurban 16`yı değil 2 yasını bile doldurmamıstır bu anlat
2852
seks hikayeleri
Otelde
Selam dostlar ben Murat. Size başımdan dört sene önce geçen bir olayı anlatacağım. Ben Ankara`da bir resepsiyonda çalışıyordum.Ebru adında çok tatlı
1335
seks hikayeleri
malafatı yiyene kadar bana inanmamıştı
Her şey bundan dört ay önce chatte başladı. Nikini beğendiğim bir bayanaözelinde merhaba deyip, cevap alamayınca, ?galiba sizi sohbet esnasında rahats
5857
seks hikayeleri
Bahçedeki Köpeğim
Bir gün Evde kimseler yoktu.. Evin arka bahçesinde köpeğimiz tomun kulubesi vardı.. Biraz köpekle oynayayım diye arka tarafa gittim.. köpek kulubesini
6327
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :