Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

annemin göt deliği Etiketi


annemin göt deliği annemin_got_deligi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
AZGIN BALDIZIM
SLM BEN 30 YAŞIN DA YAKIŞIKLI BİR BEYİM 5YILLIK EVLİYİM BU OLAY BU SENE BAŞIMDAN GECTİ GECE VARDİYASINDAN CIKTIM EVE GELİNCE HEMEN YATTIM YAZ OLDU İÇİ
16354
seks hikayeleri
Arzunun Kölesiyim
Selam ben tolga bir bayanın emirlerine uymak onun her istediğini yapmak hoşuma gidiyor bir gün memleketten istanbula geldim iş icabı gelmiştim yaşım 2
1559
seks hikayeleri
bizim kayınçonun karısıyla yattım
SİZLERE ANLATACAĞIM OLAY ÇOK YAKIN BİR ZAMAN İÇERİSİNDE GEÇTİ BAŞIMDAN.BENİM KISA BOYLU ZAYIF VE KUMRAL BİR KADIN SONRADAN ÖĞRENDİĞİME GÖRE UZUN SÜRE
2596
seks hikayeleri
telefonda tanıştık
Tanışma faslı askerliğimi yaptığım Diyarbakır da ceb telefonuma gelen bir yanlış aramayla gerceklesti..Telefonu acıtımda bir bayan mahmut ismin de bir
2771
seks hikayeleri
ANNEM VE YENGEM
 Ben küçüklügümden beri yengeme ilgi duyarım. otuz bir çekerken onu hayal ederim. Bir gün annemle amcamlara gittik. Yengem annemle çok iyi anlaşı
0
seks hikayeleri
Koca Götlü Annem
Selam arkadaşlar... Ben emre 22 yasındayım... Annem-emine 45 yasında 1 70 boyunda 72 kilo anlayacağınız gibi dolgun vücutlu. Hikayeyi okurken kapalı,d
0
seks hikayeleri
Bankada Taciz
Bankada taciz selam ben osman 1.78by esmer siyah gözlü biriyim bundan ikisene önce bankada başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bankaya para y
2875
seks hikayeleri
Eniştem Ve Ben
Eniştem ve Ben Ablam yaşının geçmesine rağmen güzel kalmıştı ve nihayet bi eş bulup evlenmişti eniştem çok yakışıklı ve kariyer sahibiydi ben de on
6857
seks hikayeleri
çocukluk aşkıma soktum
ben 30 yasinda 175 boyunda atletik yapili ve 8 yil önce almanyaya gelip burda yasayan bekar bi gencim,isterseniz hikayeme geceyim.. Iki yil önce s
4531
seks hikayeleri
Hem Karisini Hem Kocasini
Hem Karısını Hem Kocasını Merhaba, 32 Yaşında İstanbul Ataköy`de oturan bir beyim. Bundan altı ay kadar önce Ocak ayı başında internette chat siteler
4677
seks hikayeleri
Pompacılar
Bi gun yawuz diye bi arkadasımızn ewindedik o gune kadar yawuzun bole biri oldunu bilmiyodum zaten oda gecenın ılerleyen saatlerınde kendını gostermey
2062
seks hikayeleri
kızlıgım ahırda gitti
İyi günler nasılsınız arkadaşlar ben bu sitenin sıkı takipçileri arasına girdim sayılır, her yazılanları okumak için saatlerce pc başındayım, çok etki
4573
seks hikayeleri
Kızlarr
17 yasındayım adım can.ozel bı okulda okuyorum.ve sınıfta 5erkek 13 kız var.ama aramızdan su sızmaz cok ıyı anlasırız.bı gun okulda gezı vardı sadece
11723
seks hikayeleri
nişanlım elifi
Herkese merhaba seksi sevgilim Elifle askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyük şans, onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izin buluş
1883
seks hikayeleri
kızımın bana sende gel benim bu gece yatağıma babacım dediği gecede
ben 46 yaşımda 4 yılık bir duldum o zaman kendim daha çok iyi bir erkektim mali yöndende hiç bir sıkıntım yoktu ama evlenmmeiştim nedense olmadı idi b
25466
seks hikayeleri
milli olmuştum be
Selam ben adanadan .... arkadaşlarla bi gun okulda kosede oturmus konusuoduk ve daha once hiç kız sikmediimi ama olmeden bi kız sikmek istediim
1426
seks hikayeleri
Harman Zamanı Geldi
Artık harman zamanı gelmişti. Harman kovumu için yeni, genç, güçlü kuvvetli bir ata ihtiyacımız vardı. Babam Akhisar`ın hayvan pazarına gitmişti. Besi
0
seks hikayeleri
Işyerinde Bakire Liselim
|muhasebecilik işi ile iştigal etmekteyim.yaz sezonu için yanımda işe başlamak isteyen bir lise öğrencisi iş müracaatında bulundu.adı aslı.Aslı Ticare
2912
seks hikayeleri
Evli Cıftle Yasadıklarım
Merhabalar Seks Hikaye Okutucuları Size Başımadan geçen gercekten yaşanmıs hikayemi anlatmak istiyorum Şuanda yasım 28 bundan 2 sene once bir ın
4459
seks hikayeleri
Karımın Tecavüzü
Bizler 30 yaşlarında antalya da oturan evli çiftiz. Hafta sonu işstresini atmak için güzel bir koyda hem serinlemek hem de biraz rahatlamak içinkemer
3712
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :